Pasrah




Allhamdulliah..
Setiap ucapan apa yang berlaku semalam, hari ini dan bakal mendatang..
Cuti mid sem aku hampir berlabuh sudah.
Seminggu di rumah tiada apa aku buat walaupun asiggment hanya satu..
Seriously, mood apa best sangat dekat rumah nie sampai aku lupa semuanya..

Besok aku kembali ke kampus..
Satu kekuatan dalam diri ini telah bangkit kembali..
Terima kasih air mata. Kau ajar aku terima kekutan ini dan meninggalkan kelemahan ini..
Setiap yang berlaku pasti ada sebabnya ;

" If you feel that you're very down, just close you eyes and say, "This is my JOURNEY " He puts me here. So I have just to carry on and trust Him" THANK YOU ALLAH !

Bukan mudah nak lalui satu perjalanan yg belum tentu ada hujungnya..
Aku percaya perjalanan ini baru sahaja bermula :')





No comments:

Post a Comment