Lepaskan



Bukan mudah nak buat keputusan untuk lepaskan awak pergi..
Tapi itu yang saya lakukan untuk diri saya dan awak juga
Saya sudah mempertahankan apa yang saya rasa, mungkin tade apa2 bagi awak..
Tipu saya tak rindu awak, tipu juga saya tade nak call or mesej awak..
Semua itu ada dalam hati ini..
Kadang2 rindu kan awak air mata terlalu murah utk di titiskan..
Satu sahaja saya fikir, apa feedback balik awak dkt saya nt ?

Bukan tak sayang, tapi sebab terlalu sayang awak, saya lepaskan awak pergi..
Mungkin saya sedar saya masih belum cukup baik utk awak..
Mungkin ada yang lebih baik yg sedang menanti awak..
Mungkin kesilapan saya nie tade kata maaf dari awak..
Itu saya harus terima...............

Saya sedar kadang2 kesilapan saya ada orang lain nampak, walaupun saya tak nampak..
Sebab itu saya perlukan seseorang yg boleh menegur kesilapan itu..
Tapi hakikatnya ? Saya rasa saya banyak lagi melakukan kesalahan itu kembali..
Jadi saya lepaskan awak pergi..
Saya nak lihat awak bahagia, walaupun bkn dgn saya biarlah dgn orang lain :)
Saya dkt sini mampu berdoa dan terus berdoa orang2 yg saya sayang..

Terima kasih sebab hadir dlm hidup saya..
Saya hargai segala masa awak beri pada saya..
Tapi saya tak mampu nak buang segala mesej2 awak, mcm mana awak kenal dgn saya sehingga mesej terakhir awak bagi.. Kenangan itu yang sentiasa ada phone saya nie :')

Mungkin hati ini perlu di rehatkan kembali..
Perasaan ini harus di simpan untuk beberapa ketika..
Terima kasih Ya Allah, kerana engkau selalu di sisi :)




No comments:

Post a Comment