Most busy week !



Kenapa, kenapa, kenapa ? 
Mata aku hampir nak rabak, akibat tidak cukup tidur !
Ini lah lumrah jadi sebagai students, waktu tidur terpaksa kau korbankan wahai seha -.-
Minggu paling buzy aku dan kawan2 seperjuangan sebelum cuti mid sem nie.
Minggu depan juga lah mggu kuiz, test dan presentation, HUHU 
Bolehkan pinjam kan saya otak awak- awak semua :)

Dalam stress3 , ada juga kawan pengubat duka..
Terima kasih kawan, buat hari2 aku gelak walaupun korang kata aku gelak hipokrit !
Aku tak reti gelak, tapi aku reti senyum :) jangan jatuh cinta pd senyuman saya, HAHA
Saya punya mata yg cantek dan bulat ! Jadi jangan suke buat sy menjeling kpd anda2 semua, phuii !
Besok dah start rewang2 dekat kampus nie, HOHO
Sabtu nie ada jamuan hari raya dekat hostel , hope meriah lah..
Partner aku tade minggu nie, katanya nak balik KL ada wedding kawan dye..
Jadi pengapit jangan lupa diri weyh !!!
Siapa nak jadi partner aku nanti ? HEHE :p








No comments:

Post a Comment