I'm strong Girl :')



Alhamdulilah, hari nie saya masih boleh bernafas lagi
Terima kasih Ya Allah :)
Yeah, saya seorang perempuan yang kuat !
Sekuat mana perempuan kadang2 ada kelemahan jua..
Tapi saya sedar benda yg saya buat dan akui kesilapan itu..
Cuma masa menentukan kemaafan itu, mungkin..
Apa yang kita buat kadang2 kita takkan perasan kan ?
Jujur setiap apa yg saya create, itu lah perasaan saya..
Saya tak mampu tipu dgn perasaan saya sendiri..
Gembira, sedih, gelak ketawa, suka duka saya tetap akan lalui setiap hari..Jadi, itulah perasaan saya :)

Saya minta maaf, apa yg saya create akan buat orang lain terasa..
Bukan yg saya minta, tapi dye dtg dari naluri jiwa saya sendiri..
Saya dah biasa lalui sebelum ini. Setiap apa saya create mesti ramai terasa..
Saya sedar, kadang2 saya terfikir salah saya ke ?
Ntah lah, saya pun malas nak fikir pape..
Saya tak kisah org nk cakap saya nie apa, hati org saya tak mampu nak baca..
Saya ada perasaan, setiap perkataan yg korang lontarkan membuat saya jadi lebih matang. Maybe, kalau org lain dye kisah tapi saya tidak. 

Saya sendiri tak kisah org di sekeliling saya nak buat apa..
Sebab sy tahu mereka ada life masing2..
Jadi saya tak pernah bangkang atau larang sama sekali apa mereka buat..
Kerana saya tahu :

Apa yang berlaku semalam mungkin jadi pengajaran
Apa yang berlaku harinie adalah peringatan..
Apa yang berlaku akan datang, saya tahu itulah yg terbaik buat saya.
Semuanya telah tertulis, jadi saya menerimanya..

Saya mudah memaafkan sesiapa sahaja atas kesilapan masing2..
Ikhlas saya cakap, tak pernah terdetik di hati nie ada niat benci, tak suke atau pape..
Saya insan yg lemah, kadang2 tidak sedar apa yg saya katakan..
Sebab itu saya sendiri perlu teguran atau nasihat dari anda semua :)
Blog mungkin tempat saya mengadu tp tak mgkin sama perasaan apa yg saya rasakan skrg secara realitinya..
tenkiQ so much for everthing ! :)










No comments:

Post a Comment