Dear crushBOY :D




Awak, ha awak la tuu !
Please, dont crush2 in my life , i am more happy , if you do not appear in my life -.-
Yes ! saya mmg seorang yg friendly, lagi2  dgn kawan lelaki . You know why ?
Sebab sy senang nak minta tolong dgn mereka bila sy dlm keadaan memerlukan !
Tp saya bukan lah seorang yg tamak nak bolot semua lelaki melayu dlm hidup nie..
Cukup lah sekadar berkawan.. If you understand me :)

Kalau saya friendly someone, tidak bermaksud untuk jatuh hati pada semua lelaki, tetapi care n caring pada saya , membuat diri nie sentiasa ingin kekalkan perasaan  sebagai kawan itu !
Yeah ! Bila dah lama2 b'kawan tipu tade perasaan sayang dkt mereka , kan ? *jujur* " perasaan sayang itu hadir tanpa pamitan , pergi tanpa kita sedari sekejap kan.. Jadi sebelum nak friendly, niatkan diri itu terlebih dulu " bukan apa satu hari nanti akan dtg satu perasaan yg korang tak mampu utk di duga.. Perasaan itu akan yg membuat korang terpaksa memilih. " Aku pernah rasa sebab itu aku sanggup share"

# Kadang- kadang kita selalu inginkan apa yang kita lihat orang lain dapat . Tapi kita lupa bahawa kita sudah miliki apa yang ALLAH beri :) Di sebalik kekurangan tersembunyi kelebihan ♥









No comments:

Post a Comment