teramat busy :D


Fuuhhhh ! Besawang blog, lame tak hupdate !

Assalamualiakum :)
Rindu, rindu, rindu... " rumahku, syurgaku "
Itu yg aku rasa sekarang, tapi apa kan daya Raya Korban kali nie kena balik kampung juge. Harus terima hakikatnya walaupun hati nie ada dekat rumah jee...
Since duk dkt kampus nie tangan dan kaki bekerja 24 jam melainkan tido L0L !
See ? Nampak sangat buzy, lumrah students..
Walaupun tak sama dgn aku study zaman diploma dulu..
Masih tak jumpe kawan yg boleh study sama sekepala otak dgn aku dulu, tak jumpe agi !

3 minggu sebelum FINAL, serupa main kejar2 dah aku rase sekarang nie..
Banyak subjek nak kena sattle kan asiggment + presentation !!!!
Otak tak boleh nak rehat sangatkan..
Bangun je celik mata, ada kerja nak kena fikir, nampak tidur aku pun dh tak terjaga..
Wahai mata, bertahan sampai final nanti yea -.-

Aku nak wish, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
Okey, dah raya jangan lupe jalan balik..
Raya tak raya lakan, raya dgn asiggmnet semua :D






No comments:

Post a Comment