greyLAND :)

Hye blogger,
SELAMAT HARI RAYA, 
harinie dah masuk raya kelima bru nak citew raya. weeeee :p
nak duet raya ?
nah, nah, jemput dtg rumah aku yg terbuka wlaupun tade aku -.-
tema aku tahun nie adalah KELABU :)


seha memohon sepuluh jari meminta maaf,
dari atas kepala sampai hujung kaki yea guys,
jika ada buat silap dan salah, halalkan makan minum dan segala2 nya :)

raya tahun nie tak best, cuti seminggu je :(
dah tu kena pulak beraya assigment yg berlamabak2 tuu
tak suke, tak suke , tak suke !!!!!!!!!!
naik cuti terus ada kuiz dan test ! confirm ramai yg tak preparead n ready lagi..

seha nak buat wish dkt member2 yg jauh dimata, dekat di hati
 to kema, dayah, sis nurull dan sis piqa:
selamat hari raya, minta ampun banyak2 weyh !
insyallah, if tade pape halangan aku turun beraya rumah korang okie :)
mereka stay di johor sajep aku blh pergi. ngeeeeee

to my sayang, shaidi ridhwan:
awak, selamat hari raya. maaf zahir & batin
saya tahu saya slalu sakit kan hati awak, kan awak ?
 by the way, time kasih slalu bersabar dgn perangai saya :')
time kasih masih ada dengan saya, 
first day raya haritu genap 8 bulan hubungan kita..
saya harap kita berkekalan macam nie yea..
walaupun kita jauh, saya harap kepercayaan itu masih kekal lagi.

-END-






No comments:

Post a Comment