TAK SEDAP HATI



Last sunday baru je happy2 dgn family :)
tapi sejak dua menjak nie aku memang tak sedap hati..
banyak benda nak fikir, itu lah ini lah, arrrggggghhhhhh !!!!!!!
sumpah, sebak kat dada nie terasa sakit seperti di hiris2 :')
selagi tak sambung study banyak benda aku selalu fikir.. 
dekat mana hala tuju aku nanti ? bagaimana penghujungnya ? hurmm...

boleh tak nanges laju2 ? at list blh kurang sebak kt dada nie :'(
time kasih bl0g sudi dengar rentetan aku nie, sbb aq tak thu nk kongsi dgn siapa..
aku mmg segan nak luahkan, tapi aku tetap akan luahkan wlaupun m'ambil mase yg pjg..
yer, maybe aku senyum di luar, tapi dalam hati tuhan saje yg tahu kan..

setiap hari berdoa, minta pulangkan hati aku lepas SPM dulu..
masa tu hati aku sebersih gelas dkt atas tu, sbb aku baru kenal erti hidup :)
umur yg telah m'dewasakan aku,  untuk menjadi lebih matang..

betul kata orang :
ada masa kita perlu ketawa, ada masa kita perlu menangis 
sebab hidup tak selalu cerah, kerana langit tetap akan gelap juge..


# aku harap mampu tempuh liku2 hidup ini n jadi aku seorg yg tabah :')

-END-

No comments:

Post a Comment