LEGA :')



Alhmdullilah, akhirnya lega sudah jawab exam MUET tadi :p
keputusan dye ? tawakal jela at list aku dh cuba buat, HEHE
beban dalam kepla otak yg selalu fikir exam dah terluah, muahaha :)

semalam seharian tak makan nasi, harinie same juge, hanya minum susu saje 
*sejak akhir2 nie aku rase mnum susu lebih cedap daripada mkn nasi*
balik dari exam aku rase mate aku sgt pedih, pedih bace soalan exam tadi kot !
balik2 niat nak layan hidustan tapi kepala aku lebih sakit, jadi aku memilih utk BERADU agi, hewhew :p
sebelum tido aku dh lepas rindu dkt dye :) sbb kami dh kurang bermesej mggu nie
bila aku dengar suara dye dh cukup puas nak rindu2 dkt dye, gatal --"
*bila aku tido mati confirm2 aku tak ingat apa2*

so lepas nie aku nak buat ape ?
pergi sambung kerja balik or duduk rumah besarkan BODY ?
dilemma **, ibu duk beria suruh pergi perlis ambil transkrip yg tak pos2 agi tu..
menci3 ! aku dh malas nk b'urusan dgn kolej, korg2 sblm abz study cepat2 sattle pape yg korg nak..
klu tidak punya payah minta benda2 yg tak dapat tu :(

-END-


No comments:

Post a Comment