BADAN PENAT, HUH !


Perjalanan jauh tak ku rasa, kerana hati ku melonjak sama, 
ingin ku berjumpa sanak saudara, yang selalu bermain di mata.. lalalala ~~
Fuuuuhhhhhhhh !!!!! tanda kelegaan dh sampai rumah terchenta :)
*h0me sweet home* penat sungguh !

baru balik kampung tapi aku rasa mcm nak demam sudah..
duduk kampung kerja makan tidur, makan tidur jela. Besarkan perut, winkwink :D
duduk kampung takkan pernah ada istilah L A P A R !!!
tapi sayang baru duduk satu hari dkt kampung aku dah sakit perut, HEHE..
nasib malang sungguh tapi tak pernah serik untuk makan, makan dan makan. HAHA
makan untuk hidup bukan hidup untuk makan , okie kena faham itu :)

lappy aku sudah bersarang labah2. HAHA, kesian sebab aku tak bawak k0 kali nie..
tapi tak pew, aku memang niat  nak tnggl kan k0, winkwink :)
dh lame tak hupdate blog, facebook n twitter aku tu :')
tapi sekarang  aku tak da perasaan nak buka hupdate semua tu agi.. ntah tak tahu nape..
BIARLAH RAHSIA <3 muehehe..^^

-END-



No comments:

Post a Comment