Senyum :)


Harinie hati aku senyum memanjang :) 
adakah same senyum aku nie spt bunge-bunge di atas tu..^^
korg nak tahu sebab ape ?
nie gara- gara menyusun folder-folder gambar yg berterabur dlm lappy aku, HEHE
bila aku tengok pic korg2 semua telah m'ingatkan aku 

KENANGAN ITU SUKAR DI LUPAKAN :')

tapi aku hanya menyimpan gambar-gambar family n fewez-fewez terchenta sahaja..
aku tak da minat nak simpan gambar2 yg tak da kaitan dgn aku --"
harap maklum, sebab aku hip0krit ! dh tahu senyap :p
jenuh menyusun tahu, tak terkira berapa banyak pic nya :)

jap, Eh ! dayah, ada satu folder pic ko pergi tambun hari tu
*aku baru perasan* tak pe aku simpan utk k0, hehe
tapi dlm banyak2 pic tu, aq suke pic aq nek VESPA ! HAHA.
sebabnya itu lah kali pertama n t'akhir aq nek vespa k0t. 
lepas nie ntah ada org berani nak bawak aq tak..
nak tahu best ke tak nek vespa tu korg kena try naik ler..

itulah moto paling antik dan unik susah nak dpt kan..
zaman dulu2 mmg senang nak dpt, tp skrg ? mahal dh wei !
*pic aku nek vespa adlh sgt private, hanya org tertentu shj tahu*

pengalaman nek vespa ? 
peh ! seperti burung2 bebas berterbangan tahu, laju !
takkan serupa nek moto-moto dekat luar sana tu, tak caye ? rasai lah sendiri okie :)
semasa nek tu aku seolah-olah ibarat sdg memakai baju kebaya yg mendedangkan lagu-lagu 70an  or 80an dulu, cewah *cerita tipu dah keluar, HAHA*

kini aku setiap hari akan menunggu abg posmen :)
menunggu surat terchenta dr lecturer aku yg dh nek segan dgn aku yg d0k hari-hari calling dye..
apakah ? hahaha, rahsia itu :D
rindu dkt lecturer2 yang sporting bagai itu ~ muahaha *mesti ingat aku yg selalu calling,ececeh ! *


# hari nie akulah org yg paling banyak sedekah sbb hari nie aku senyum memanjang, HAHA. Okie, aku tak gila. SENYUM ITU KAN SEDEKAH :))

-END-




2 comments:

  1. haha aku pon ade berfolder2 pic kau tau ;)

    rndu kau la macik <3

    ReplyDelete
  2. wah ! ko pun ade. hehe. time kasih kema :)

    rindu kau jge adk <3

    ReplyDelete