Cuti membosankan :D


Harinie hari sabtu, tapi sabtu aku sgt membosankan :D
semalam tak dapat tidur, 
tidur kejap lepas tu terjage sampai pukul 5 pagi tidur balik -.-
secara automatik bangun lambat..bangun2 tengok parent's aku tak da lagi..
dah di jangka mmg setiap minggu mereka akan buzy !
 makanya hari mggu mereka sama seperti hari bekerja..
tinggal aku sendirian macam org tak da hala tuju nak hidup 

dua hari lagi nak exam MUET ! tapi otak aku seakan tak da pape lagi..
ntah apa aku fikir pun tak tahu lah, yg pasti nak cepat2 habis..
selagi tak ambil exam, segala kemerapuan melanda diri ku ini !

if diberi peluang hidup sekali lagi, aku nak hidup zaman kanak-kanak
senangkan ? makan, minum , main pastu tidur, HAHA
zaman kanak-kanak aku adalah zaman paling bahagia..
perrrgghh, time tu baru kenal hidup, dah tu skrg tak bahagia ?
bukan tak bahagia cume belum merasai sepenuhnya kebahagian utk hidup :p


# sumpah ! otak aku makin blurr, makin lame duduk rumah makin hari blh jadi giler. aku tak sabar tggu 3 haribulan , lepas tu aku nak makan angin balik KELANTAN :)

No comments:

Post a Comment