Panggung Sabtu :DD


LIGHT CINEMA HOUSE

cewah ! nie la kerja org yang tak da keje mcm aku.. 
menghabiskan mase duduk di rumah buat panggung wayang sendiri --"
ish, apa nak jadi 
*anda di nasihatkan tidak elok di ikuti*
sdh beberapa minggu layan panggung sabtu, alamak citew hindstan kt tv tu makin best !
rugi korg tak tgk, mana taknya citew 
KUCH KUCH HOTA HAI, I HATE LUV STORY, SANGAM,
tgk aku ingat semua tajuk nie, agak-agak bila dpt jadi director ? 
*dh start perasan, HAHA*
alamak dh jangkit laki aku la nie suruh layan hindustan 
*salah laki , kejam, HAHA*
belum masuk movie aku tengok setiap hari tu dh blh masuk khatam berapa kali, HEHE :p
online pun dah sampai naik jemu tahu, kejap on kejap off , 
GILER KAN !
tapi........................
lepas nie kena tengok buku MUET balik, selama seminggu..
sebab ada 3 paper lagi tak habis, sabtu nie nak exam dah *DOAKAN AKU*


# aku di ibaratkan siang menjadi puteri lilin, malam puteri salju, sebab tak keluar2 rumah *bab kate laki aku rapunzel jela, HAHA ! pape pun boleh :D * zaman muda aku dh mcm org tue je :')

-END-

No comments:

Post a Comment