SELAMAT BUKA LEMBARAN BARU. SAY HI 2014





Assalamualaikum 2014,
Alhamdulilah, aku masih bernafas lagi pada harinie.
Selamat Buka Lembaran Baru Seha. 
Berharap tahun ini menjadi tahun yang terbaik buat diri ini.
Selamat tinggal tahun2 yg lepas, tahun yang mengajar aku menjadi lebih matang.
Setiap tahun pasti setiap orang ada azam. Apa azam aku itu ? Biarlah rahsia :)

Tahun nie, masih banyak menghabiskan masa di kampus.
Tahun yang sedang menuntut ilmu yang tidak pernah ku ketahui,
Tahun menghabiskan masa bersama sahabat2, kawan2 dan tersayang ;)
Tahun untuk masuk sem baru dan tahun2 buzy assessment, presentation dan juga test.
Life as students takkan pernah berhenti sehingga lah aku graduates nanti.

Tahun ini, berharap jadikan aku orang yang lebih bersabar. Selama ini bukan tak pernah sabar, pernah. Tapi ada  had limited. Hehehe. Sabar itu kan separuh dari iman :) Permudahkan aku dalam segala urusan, terutama dalam study nie, dan berharap berjaya sampai ke akhirnya. Itu lah harapan ayah ibu terchenta.

By the way, akan tinggalkan segala air mata. Dah tanak menangis dah. Sebab nanti penat.
Nak tinggalkan perangai2 buruk, tak boleh noty2 dah. Bakal menghampiri lingkungan 23 tahun.
Pape pun doakan yang terbaik buat seha, dunia dan akhirat. In Shaa Allah, seha akan doa yang terbaik untuk kalian semua juga.






No comments:

Post a Comment