Allah Itu Lebih Mengetahui :)



Assalamualaikum guys :)
Semakin hari semakin banyak ujian aku lalui, daripada ujian itu aku terus bertahan.
Tape " Cakap dalam hati aku pendam semua nie" 
Apa yang aku rasa tak semua orang boleh rasa kan , right ?
Buat apa  nak cerita bahagia kita rasa, hanya sekadar untuk perasaan kita.

Allah itu lebih mengetahuai apa yang terbaik buat kita,
Terima kasih atas dorongan, terima kasih atas nasihat. Sebab dari situ jadikan aku lebih matang.
Aku simpan apa yg aku rasa.. Biar hati sakit, kalau itu kebenarannya.

Dan aku akan decide apa yang terbaik dan buat pilihan yang terbaik.
Sebab untuk kali terakhir aku bertahan dan mempertahankannya.
Sampai masa Allah akan ungkap kan segalanya, tunjuk kebenarannya.
Jika aku di jalan yg benar, Allah akan tunjuk segalanya.. 
Berdoa jela.. Jika keputusan terbaik, teruskanlah. Jika sebaliknya lepaskan lah.

Tak guna bersedih nak kejarkan perkara dunia, sedangkan perkara dunia itu selalu menyakitkan. Tapi yg pasti hanya berdoa, bertawakal dan berserah. Minta maaf segala silap dan salah. Aku di sini hanya insan yg lemaH dan lebih memerlukan nasihat dan dorongan untuk memperbaiki diri ini menjadi lebih baik.


- END -








No comments:

Post a Comment