Di Mana Penghujungnya ?



Hye Bl0gger :) Rindu i tak ? Hikhik..
Pic dkt atas tuu sweet kan, begitu manusia ada jln tersendiri
Penghujung LIFE aku mcm mane nanti yea ? 
Jeles bila dengar adk-2 dkt kerja aku nak sambung STUDY, aku bila lagi ?

Bila menunggu terlalu lame kadang2 fedup juge weyh !!!
Sumpah ! Dah bosan tahap dewa.. *Duduk rumah lame2 aku boring*
Lepas nie rumah aku riuh rendah balik, adk laki aku nak habis pratical dah, yeeahhh :p

Sekarang aku dgn dunia aku je, tak nak tahu dunia luar dah. 
Lantak la nk jadi apa..
Aku tak da hati nak tahu apa-2 sekarang nie.. #taknak tahu, OKIE !
Aku tak pernah menjanjikan apa2 kan dengan korang ? If ada sekalipun INSYALLAH akan aku tunaikan :)


--> Luah lah apa yang korang rasa patut luah. lagi di simpan lame2 boleh jadi BEBAN taw ! # aku manusia masih punya hati dan perasaan, selagi boleh jaga aku jaga if betul-2 tak mampu aku lepaskan juge #


No comments:

Post a Comment