Berat Badan Aku, Ooouccchhh :D


Auuuwwchaakk :)
Hyep hensem, hyep cantek, rindu sy tak ? :) Hikhik
Bulan lepas, bulan nie aku jarang sama sekali hupdate bl0g kan. Buzy l0l !
Dalam buzy kerja, sekali kala kena timbang berat juge kan. Untuk menjamin kesihatan akan datang, Ececeh..

Alhamdullilah, berat badan aku tak lah berat sangat *ayat sedapkan hati*
So, berat badan aku kejap2 naik kejap2 turun.. Hehe, suke-3 ! 
Tapi pipi aku l0l memang plus-2 gebunya, sesuai dgn umur la kowt..
Tape kan awak pipi sy gebu, eh bukan awak suke ke. huhu

Sekarang giler bertwitter,  dari berfacebook ! So aku dah bela seekor burung biru yg comey tu :)
Seronok dah weyh, tapi ada limmited utk diri sendiri juge..hukhuk :D
Dalam tweet aku, tibe2 terbace satu statements nie :

"Mohon perempuan buka kamus dan hafal erti sebenar 'gemuk' kalau setakat pipi chubby, berat naik, baju masih size s/m bukan gemuk namanya"


Sooooo.. aku bukan dalam kategori gemuk lagi ! hahaha
Bangga teramat sangat, so muncul keyakinan tinggi mencurah2 utk jaga badan :)
Terima Kasih YA ALLAH, engkau memberi aku umur yg panjang dan kesihatan yg sihat lagi :')

No comments:

Post a Comment