Cuti sem :)

 

You love me ? I Love You More,
You miss me ? I Miss You More,
You care about me ? I Care About You More,
You Happy, Cry, Hurt ? I Feel More That !!!

Assalamualaikum :)
Alhamdullilah, sihat atau sakit, aku masih bernafas harinie..
Sekian lame tak hupdate blog terchenta, kasi kiss cikit muuuahhx3..
Hampir seminggu lebih cuti sem dah nie..
Memang heaven seyh ! Keje mkn , tengok tv, online then tidur..
Sape nak bagi cmnie klu tak cuti sem sebulan nie..

Cuti sem aku kali mmg pemalas nak keje..
So keje aku duduk rumah besar kan BODY, hewhew..
Bkn setakat tu keje menghabiskan duet sampai poket rabak, HAHA
Banyak cantek anak dara nie kan..
Eh, jgn salah faham bkn tamau kerja, tp takut tak larat, maklum lame ta kerja dah..

Cuti kali nie blh lah, aku baru nak pergi ambil LESEN KERETA.
Ceyt ! org lain dh hulu hilir pandai bawak kereta, aku ?
Nanti2 lah, yg penting ambik lesen dulu :)
Dulu2 bkn tanak ambik lesen, kata ibu " ibu tahu anak girls ibu nie kuat merayap "
So aku tekad nak pergi belajar juge, tak kira, aku mmg degil !
Tapi untuk jangka hayat yg akan dtg lesen kereta penting :)
Belajar undang2 dulu, lepaskan L dulu, P nanti cuti sem akan dtg aku ambik..
Memandangkan waktu cuti sem aku tak m'izinkan :p

Tapi cuti aku tak bosan sebab hari2 di temani si dye, weewitt
Sesibuk mane pun dye, kami tetap luangkan mase bersama2 wlaupun sekejap..
Terima kasih awak :) Cuti saya tak bosan sebab ada awak 
Sayang awak ketat2 yeah ! Rindu awak tinggi langit dah nie, HEHE

-END-


No comments:

Post a Comment