HELLO JULY :)


Pejam celik, pejam celik dah masuk bulan JULAI :)
Alhamdullilah, syukur atas nikmat mu, kerana aku masih boleh bernafas lagi.
Dan bulan julai ini bulan berdebar buat aku. Result IPTA nak keluar 2 minggu lagi.
Dapat ke nak masuk IPTA nie or sekadar singgah di IPTS nanti.
Hurmmm, ntah lah..

Aku hanya boleh berdoa dapat buat pilihan yang tepat nanti.
Pilihan itu masa depan aku, kerjaya aku.
Nak sambung DEGREE bukan macam DIPLOMA dulu. Boleh main2 tak ?
Andai 4 tahun kena study lagi, aku sanggup :) Masa depan kan, see ?
Boring macam mana pun kena ngadap juge kan. 
Biar bawak segulung ijazah pulak. Hajat ayah ibu tuu. Tingginya harapan mereka dekat anak- anak nie :)

Hope, result course yang keluar nanti biarlah yang aku minat.
Minta2 yang jauh tak nak yang dekat3. Sebab dah biasa jauh2 dengan family :)
Bulan puasa bakal tiba, menghitung hari je lagi.
Ku mengaharap kan RAMADHAN kali ini penuh makna, agar dapat ku lalui dengan sempurna. Eh dah macam lagu je. Hehe. Insyallah. Amin.

Dan awak, saya tak lupa juga,
Walaupun jarang texting, saya masih ingat lagi dekat awak :)
Sebab kita dah janji. aku ada, kerana kau pun ada. peweeitt ! teeeettt
Secret semua itu, okie :p
Assalamualaikum...









No comments:

Post a Comment